عمل جراحی فیستول اطلاعات برای بیماران دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عمل جراحی فیستول برای همودیالیزعمل جراحی فیستول اطلاعات برای بیماران دیالیز

اطلاعات جراحی فیستول در بیماران دیالیز دو نوع دیالیز وجود دارد: دیالیز صفاقی (PD) و همودیالیز. قبل از مصرف هر نوع دیالیز، بیماران باید جراحی فیستول در پیش انجام دهد. امروز، ما در اینجا به برخی اطلاعات در مورد این عمل جراحی.

با توجه به روش انتخاب بیماران تحت دیالیز، آنها را به هر قرار دادن کاتتر PD یا بهره برداری از دسترسی عروقی هدایت. بنابراین، ما دوست داریم که به معرفی جداگانه.

عمل جراحی فیستول برای همودیالیز

این حالت معمولا نیاز حدود 3 ~ 6 ماه برای اعتقاد بر این است فیستول به اندازه کافی بالغ به استفاده از، به طوری که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بهتر به حال مطمئن شوید که عمل جراحی فیستول خود را درست قبل از دیالیز انجام می شود. با توجه به ساختار بدن بیماران، پزشکان می توانند بیماران را ارائه شریانی (AV) فیستول یا گرافت AV.

AV بیماران فیستول می تواند این عمل جراحی فیستول انجام اگر رگ خود را به اندازه کافی بزرگ هستند. از آنجا که آن را از عروق و رگ بیمار ایجاد، می تواند بخشی از بدن شما و ارائه جریان خون خوب بین dialyzer و بدن. برای جلوگیری از تورم در منطقه از فیستول، پزشکان می تواند برخی از داروها برای آنها تجویز می کنند.

پیوند AV: اگر رگ بیماران خیلی کوچک هستند و یا رگه های خود را مسدود می شوند، آنها پیشنهاد ساخت پیوند AV یک لوله ساخته شده توسط انسان است. این پیوند را می توان به طور کلی استفاده می شود برای شروع دیالیز در 2-6 هفته.

جایگزینی کاتتر دیالیز صفاقی

بر خلاف همودیالیز، دیالیز پریتونیل از صفاق به عنوان یک غشای دیالیز. به جای یک کاتتر در شکم، بیماران باید مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود آیا آنها یک مشکل در شکم خود را داشته باشد. اگر نه، آنها می توانند این جایگزینی کاتتر با خیال راحت انجام دهید، و دو روش رایج برای قرار دادن کاتتر وجود دارد. آنها جراحی لاپاروسکوپی می باشد.

در اینجا برخی از اطلاعات اولیه در مورد عمل جراحی فیستول برای بیمارانی که در حال آماده سازی برای همودیالیز و دیالیز صفاقی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، لطفا آنلاین دکتر تماس بگیرید و یا یک پیام زیر را ترک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 5861
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: